מושב עיסוי או עיסוי ע"י מעסה מקצועי?

על שאלה זו וודאי יהיו קיימות מחלקות רבות. שכן, כל אדם נמשך לסוג שונה של עיסוי על אדם או לחלופין ע"י מכונה

ישנם אנשים אשר מעדיפים את מגע האדם שיעסה את גבם וגופם, בעוד אחרים מעדיפים מכשיר או מושב עיסוי אישי, זמין שיעשה את העבודה עבורם. 

איך שלא נסתכל על זה – כולנו אוהבים עיסוי. הרי עיסיוי (או בשמו הפופלרי יותר – מסאג') מרגיע אותנו, משחרר לנו שרירים תפוסים, וכן מעניק לנו אנרגיות מחודשות להמשך. 

אם כן, העיסוק במקצוע העיסוי החל כאשר החלו להתפתח תרבויות חדשות ברחבי העולם (בעיקר מארצות המזרח הרחוק), ומהן עלה הצורך בסיפוק צורכי הגוף משני היבטים שונים: רפואי, ונפשי. למעשה, האמונה היתה כי כל לחיצה על חלק מסוים בגוף, יכול להשפיע על מקום אחר בגוף, ובכך לרפא אותו. 

בתהליך עצמו קיימת אינטראקציה קרובה במיוחד בין המעסה לבין האדם המטופל, אשר שוכב על מיטת העיסויים במשך שעה, כאשר ראשו מוטה כלפי מטה. מרבית העיסויים מתקיימים בעזרת שמני עיסוי ייחודיים ובריאותיים, וכן הפעלת לחץ בנקודות מרכזיות על גבי שרירי הגוף. 

מכשיר מסאג'
עיסוי ע"י מכשיר מסאג'

נכון, אמנם עיסוי נשמע כמו חוויה מרתקת וכיפית במיוחד, אך ישנם אנשים אשר נרתעים ממנה. אם אתם מחשיבים את עצמכם כחלק מאותם אנשים – אל דאגה, אתם לא לבד.
בדיוק בשבילכם, בשביל אותם אנשים אשר סיטואציה של עיסוי אמיתי נחשבת אינטימית מידי עבורם, מביכה אותם, או פשוט – לא נעימה להם, הומצאו מכשירי עיסוי משוכללים במיוחד, היכולים לדמות את פעולת העיסוי, באופן אלקטרוני, ובכך למנוע מכם את "חוויית" העיסוי הממשית.

כיום, ניתן למצוא בשוק מגוון רחב של מכשירי עיסוי. בין אם מדובר בכורסאת עיסוי, כרית כיסוי, מכשיר מסאג' לרגליים וכן – מושב עיסוי. מושב עיסוי הינו למעשה שם מקצור למוצר הנ"ל, הנקרא "מושב עיסוי שיאצו". למעשה, מדובר בשתי כריות גדולות, המדמות מושב (אחת ארוכה לפלג הגוף העליון, ואחת קטנה יותר המיועדת לישיבה עליה). בפעולתו, מדמה מושב עיסוי שיאצו את פעולת כורסאת המסאג' המפורסמת, בטכנולוגיה מתקדמת במיוחד, ובנוחות שאין כמותה. 

מושבי עיסוי / מכשירי עיסוי

מושב עיסוי שיאצו נקרא כך כיוון שמתמקד בדיוק באותם אזורים אשר בהם מתמקד השיאצו, וללא ספק הושפע רבות מסוג טיפול זה. מקור השיאצו הינו ביפן, ותפקידו העיקר הינו לשחרר חסימות אנרגטיות בגוף אשר עלולות ליצור כאבים ומועקות במקומות שונים בגוף. טיפול השיאצו מתמקד באזורי הגב והצוואר, במטרה לשחרר את כל המתחים הנמצאים באזורים אלה, ומשפיעים על שאר חלקי הגוף. 

מסאג לרגליים
מסאג' מקצועי לכפות הרגליים

כך, מושב עיסוי עובד על אותן נקודות ומעניק לכם טיפול שיאצו ועיסוי בחלקי הגוף בכל זמן שתרצו. כיום, תוכלו להשיג מושב עיסוי במגוון חנויות, במגוון דגמים צבעים וגדלים, כאמור בטכנולוגיה משוכללת במיוחד, אשר מצליחה לדמות כמעט במאה אחוז את פעולת העיסוי, ולהעניק לכם חוויית שחרור בכל פעם מחדש. כמו כן, למרבית מושבי העיסוי קיימת אפשרות חימום, אשר יכולה להרגיע את הגוף והשרירים, וכן ניתן לכוונן את המושב, כך שיתאים לגודל ומבנה הגוף שלכם באופן מושלם. 

אם כך, אם נמאס מלשלם בכל פעם על עיסוי בידי אדם, ואתם מעוניינים להנות מעיסוי זמין בכל שעה, בבית הפרטי שלכם – מושב עיסוי הינו המוצר האופטימלי בשבילכם.  

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *