איזה מזרונים מומלצים לכאבי גב?

המזרון הנכון יכול לסייע לכם להתעורר מדי בוקר בתחושה רעננה, אבל איך מוצאים את ההתאמה הנכונה עבור הסובלים מכאבים אורתופדיים? מצאנו סדרת מזרונים שעושה את העבודה

מכירים את זה שאתם מתעוררים בבוקר, ולמרות שישנתם לילה שלם אתם מרגישים כאילו לא נחתם אפילו דקה? האשמה, ברוב המקרים, קשורה למזרון. מזרונים הם הבסיס לשנת לילה טובה, ולכן בחירת המזרון הנכון היא מטלה שאסור להמעיט בחשיבותה. בייחוד בהתחשב בעובדה שאתם לא צפויים להחליף אותו בתדירות גבוהה, ולכן בחירה שגויה תוביל לאי נוחות רבה.

מזרנים מתחלקים לסוגים בהתאם לגודל, סוג הבד, דרגת הקשיחות וכדומה, כאשר כל מאפיין כזה צריך להתאים לצרכים שלכם. רבים מאיתנו סובלים מבעיות אורתופדיות שונות, שהעיקרית שבהן קשורה לכאבי גב. ואכן, גם במקרה הזה הכתובת היא המזרון. מזרונים שמותאמים לסובלים מכאבי גב, צריכים לספק להם אקסטרה תמיכה. בחירה במזרון רך מדי תגרום לכם לשקוע, ותפעיל לחץ דווקא על אותם אזורים שאתם מנסים להגן עליהם. אז מה עושים? בוחרים מזרונים עם מערכת קפיצים מבודדים.

מזרון
אלו המזרונים המומלצים לכאבי גב

עוטפים אתכם – תומכים בכם

מזרונים בעלי מערכת קפיצים מבודדים, כמו אלה שמוצעים באתר של נאפו למשל, מספקים לגוף שלכם בדיוק את מה שהוא צריך ואפילו יותר. מזרונים כאלה מבוססים על ההבנה שכל אזור בגוף זקוק לתמיכה מסוג שונה, וכדי לספק לו אותה כל קפיץ במזרונים של נאפו מגיע כשהוא עטוף בכיס בד נפרד. מה זה אומר? שהוא לא מושפע מהקפיצים שסביבו, ולכן יכול לעטוף אתכם באופן המדויק ביותר. 

אלמנט נוסף שחשוב לשים לב אליו כשבוחרים מזרונים, בייחוד אם אתם סובלים מכאבי גב, הוא התנוחה שבה אתם ישנים. נאפו מציעים מזרונים שונים בהתאם לצרכים של הלקוחות, החל ממזרונים לספורטאים ועד מזרונים לזוגות אוהבים. כי בין אם אתם נהנים לישון כפיות ובין אם פשוט מעדיפים לישון על הצד, אתם צריכים מזרון שיבין אתכם. 

ואגב, מזרונים עם קפיצים מבודדים תומכים לא רק בגב אלא גם בכתפיים, באגן וברגליים, כך שהם יכולים לסייע בהרגעה ומניעת כאבים נוספים.

מזרון
איזה מזרונים מומלצים לכאבי גב?

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *