למה צריך ביטוח סיעודי ומה הוא נותן?

ביטוח סיעודי פרטי נתפס בעיני רבים, בדגש על צעירים, כביטוח רשות נוסף שאפשר להסתדר גם בלעדיו. אלא שבפועל, המצב שונה. אלה כל הדברים שחשוב שתדעו על ביטוח סיעודי כבר עכשיו

במציאות שבה לכל אחד מאיתנו מוצעים כל כך הרבה סוגי ביטוחים, ביטוח סיעודי "נבלע" ביניהם ואנחנו לא תמיד עוצרים כדי להכיר אותו לעומק. על אחת כמה וכמה כשמדובר במבוטחים צעירים, שמניחים שמדובר על נושא שרחוק מאוד מהם. למרבה הצער, זה בהחלט לא המצב. כך שאם עד היום לא הכרתם את מאפייני הביטוחים הסיעודיים, עכשיו זה הזמן. 


מה זה בעצם ביטוח סיעודי?

ביטוחים סיעודיים מיועדים לספק מענה למבוטחים שנזקקים לעזרה בביצוע פעולות נחוצות ברמה היומיומית. מטרתם להוריד נטל ממשפחתו של המבוטח ומהמבוטח עצמו, ולכסות את העלויות שהסיוע הזה עולה על ידי תשלום קצבה חודשית. החל מתשלום על מטפל ועד לעזרים שונים כמו כיסא גלגלים. מדובר בסכומים לא מבוטלים שיכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים בחודש, ואף יותר.

חשוב להדגיש שלא מדובר על ביטוח שמתאים אך ורק לאוכלוסייה הקשישה. למרות שהכיסוי שניתן במסגרתו מתאים למבוגרים שנמצאים במצב סיעודי, הוא מיועד לכל מצב סיעודי לאורח החיים. כל שגם צעירים שעברו תאונת דרכים או מתמודדים עם מחלות מורכבות, עשויים להידרש לו. 

אילו יתרונות נוספים קיימים בהצטרפות אל ביטוח סיעודי בגיל צעיר?

מעבר לאפשרות לדעת שתהיו מכוסים במקרים רפואיים קשים שאיש לא רוצה לחשוב עליהם מראש, קיים גם נושא העלות. התשלום בעבור ביטוח סיעודי הוא שונה בין מבוטח למבוטח, ותלוי בגיל ובמצבו הרפואי. כך שאם אתם מצטרפים אל ביטוח סיעודי בגיל צעיר, תוכלו לשלם פחות ובסופו של דבר להיות זכאים לקצבה גבוהה יותר משל מי שהצטרף אל הביטוח בגיל מבוגר יותר. 

כיצד בוחרים לאיזה ביטוח סיעודי להצטרף?

קיימים סוגים שונים של פוליסות ביטוח סיעודיות, כשההבדל הוא בפרמיה (קבועה לעומת משתנה). מאחר שמדובר באחת מההחלטות המרכזיות והמשמעותיות ביותר שתקבלו, באפשרותכם להתייעץ עם גורמים מקצועיים לצורך קבלת מידע נוסף שיסייע לכם.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *