הגיל שלישי – לא מה שהכרתם!

הסבים והסבתות של היום שוברים את כל הסטיגמות על גיל הזהב, ומוכיחים פעם אחר פעם שגיל הוא רק מספר. פלא שהם צריכים דיור מוגן לגיל השלישי שיעמוד בקצב שלהם?

הם אנרגטיים ונמרצים, סקרנים לכבוש את העולם ונהנים להרחיב אופקים. הדור הנוכחי של בני הגיל השלישי רחוק שנות אור מהסטריאוטיפים המוכרים, והגיע הזמן שכולנו נתרגל לכך. בזכות עלייה בתוחלת החיים ויכולת ליהנות מחיים פעילים ובריאים, גיל הזהב הפך להזדמנות לפתוח פרק נוסף. לעבור למקום חדש, להכיר חברים חדשים וליהנות מגישה לפעילויות וחוויות חדשות. אלה בדיוק שלוש המטרות שעומדות בבסיס דיור מוגן לגיל השלישי מהסוג החדש.

בניגוד למה שרבים עדיין חושבים, דיור מוגן לגיל השלישי שונה מבתי האבות הסטנדרטיים. לא מדובר במקום שמיועד לספק מענה רפואי לתשושי נפש, אלא בדירת מגורים מתקדמת בקומפלס איכותי, שמאפשרת לכל דייר להמשיך וליהנות מהחיים. באופן עצמאי ובדיוק כמו שהוא רגיל, רק בסביבה תומכת ומחבקת, כחלק מקהילה שמתאימה בדיוק עבורו.

דיור מוגן
דיור מוגן לגיל השלישי

היתרונות של דיור מוגן לגיל השלישי בעידן של היום

בתקופה שבה רבים מבני גיל הזהב רוצים להמשיך ולבצע את כל הפעילויות שהם אוהבים, רבים מהם נתקלים במכשולים בלתי צפויים. המעגל החברתי שלהם הולך וקטן מסיבות ברורות, הדירה בה הם חיים לא תמיד מותאמת למצבם הפיזי, ומקומות הבילוי האהובים עליהם מרוחקים מכדי שיגיעו אליהם לבד.

בית דיור מוגן לגיל השלישי מעניק להם את הנגישות לכל מה שחשוב להם, ועל ידי כך עוזר להם לשמור על חיים תוססים, שמחים ומלאים בעשייה. ראשית, הם יכולים לרכוש חברים חדשים בחתך הגיל שלהם, ולא נאלצים להעביר את הזמן בבדידות כפויה. שנית, הם כבר לא צריכים לחכות שיסיעו אותם או ילוו אותם לפעילויות מחוץ לבית. החוגים נמצאים ממש בתוך הבית, אירועי התרבות מגיעים עד אליהם, וגם חדר הכושר, הספרייה ומקומות נוספים נמצאים במרחק הליכה קצרה מהם. 

ולבסוף, מאחר שבכל בית דיור מוגן לגיל השלישי ישנו צוות מקצועי, תמיד יהיה מי שישמח לעמוד לרשותם בכל שאלה, בעיה או בקשה. 

דיור מוגן
כל ההיתרונות בדיור מוגן

היכנסו לקריאת כתבות נוספות.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *