הכירו את לבנת פורן, האישה שהרימה את הכפפה והנגישה דרך למימוש זכויות רפואיות

מה הייתה התרומה של לבנת פורן בנושא מימוש זכויות רפואיות, וכיצד הוא הפך לאחת מהמטרות העיקריות בדרכה המקצועית?

כיום, נדמה שאין מי שלא יודע שבמקרה של תאונת עבודה או מחלה – יש לאן לפנות. עם זאת, זה כמובן לא היה המצב עד לשנים האחרונות. בעבר, המחשבה על מימוש זכויות רפואיות נתפסה כמטרה מאתגרת ולחלוטין לא מונגשת, מה שהוביל עובדים רבים לוותר על המגיע להם. לבנת פורן הצליחה לשנות את המציאות הזו, ולאפשר לכל עובד להכיר את זכויותיו ולקבל את מה שמגיע לו מביטוח לאומי, מחברות הביטוח ומגופים נוספים. 

אישה עובדת
לבנת פורן – המרכז למימוש זכויות רפואיות

מיהי לבנת פורן?

לבנת פורן הגיעה אל העולם המאתגר של מימוש זכויות רפואיות לאחר שנים במהלכן אספה כלים שעזרו לה בכך. אחרי שהפכה לאם לשלושה, החלה לעבוד במשרד הקליטה וזכתה להכיר מקרוב את הנושא של פיתוח עסקי בקרב ציבור העולים. העבודה בתחום אפשרה לה ללמוד לעומק על יוזמות ואתגרים הכרוכים בקידום עסקים, ופיתחה אצלה גם ברמה האישית את העניין בהקמת מיזמים.  

התהליך המקצועי הוביל אותה לתפקיד של מנכ"לית בחברת מימוש זכויות רפואיות, שהיווה מקפצה להקמת חברה משלה שקיבלה את השם לבנת פורן. ואכן, צמיחת החברה הובילה לשינוי משמעותי בתחום של מימוש זכויות רפואיות, ויצרה מציאות שבה עובדים יודעים שיש להם כתובת גם במצבים בלתי צפויים. 

לעקוף את הבירוקרטיה

מטבע הדברים, מחלות ותאונות עבודה מותירות עובדים רבים בתחושת חוסר אונים. הם לא תמיד יודעים כיצד להתנהל מול הניירת הארוכה, התהליכים המתישים וריבוי הגופים שמעורבים בתהליך הטיפול. חברות מימוש זכויות רפואיות כמו לבנת פורן, מפשטות את הדרך המאתגרת הזו. בכל אחד מסניפי החברה מצפים לעובדים אנשי מקצוע מנוסים, שיודעים כיצד לצמצם את ההתנהלות, למנוע בזבוז זמן ומשאבים ולאתר את התשובות הנדרשות לכל שאלה.

כך שאם אתם או האנשים היקרים לכם ניצבים בפני בעיה מהסוג שהוזכר, עם השירותים של לבנת פורן באפשרותכם לקבל את הכלים המקצועיים שיעזרו לכם לא להישאר לבד אפילו לרגע.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *