איך לבחור חדר כושר

נפש בריאה בגוף בריא

היא אמרה ידועה המיוחדת לנורדאו. בקצרה, המשמעות היא שאחד הדברים הכי חשובים כדי לשמור על בריאות נפשית ועל יציבות נפשית חשוב גם לדאוג לטיפוח הגוף ולכך שכלל המערכות יתפקדו היטב. אחת הדרכים הכי פופולריות כיום לעשות זאת היא באמצעות אימון בחדר הכושר. אך כיצד ניתן לדעת מהו חדר הכושר הכי טוב ואיזה הכי מתאים עבורכם? האם כדאי לבחור בחדר כושר שכונתי וקטן או שאולי עדיף דווקא לבחור ברשת של חדרי כושר, כמו למשל גרייט שייפ? מהם השיקולים שכדאי לכם לעשות ולקחת בחשבון לפני שאתם בוחרים חדר כושר?

  • איכות המתקניםאימון אישי טוב מתחיל בכך שאיכות המתקנים היא יוצאת דופן. שיקול זה הוא חשוב במיוחד ממספר סיבות. ראשית, מתקנים איכותיים עשויים לאפשר לכם להימנע מפציעות ומסכנות מיותרות וכך תוכלו להיות בטוחים שכאשר אתם מתאמנים אין לכם חשש לפציעות. אין ספק למשל שהמתקנים השונים המפוזרים ברחבי הערים ושהפכו להיות יותר ויותר פופולריים בשנים האחרונות יכולים להיות לא רעים, אבל העובדה שהמתקנים עוברים בדיקה קפדנית ווידוא תקינות באופן שוטף, כמו למשל בחדרי הכושר של גרייט שייפ מספקת לכם בטחון שלא תסבלו מפציעות מיותרות.
מתקני חדר כושר
איכות מתקני חדר כושר
  • קרבה – אין ספק שחדר כושר שכונתי יכול להיות דבר נהדר. יחד עם זאת, לא תמיד ניתן לוודא שבשכונה שלכם יש חדר כושר. זו גם אחת הסיבות שלעתים בחירה ברשת חדרי כושר עם פריסה ארצית היא דבר שמבטיח לכם שקט נפשי אם למשל אתם עוברים דירה. יתרה מכך, הקרבה למקום המגורים מעלה את הסיכויים שתלכו להתאמן, שכן ידוע שאחת הסיבות שאנשים מפסיקים להתאמן לעתים קרובות היא שפתאום חדר הכושר הופך להיות "רחוק", אחרי שהוא היה קרוב. פריסה ארצית וקרבה יבטיחו שתוכלו להמשיך להתאמן לאורך שנים.
אימון בחדר כושר
קרבה
  • חוגים – ככל שהאימונים בחדרי הכושר הפכו להיות יותר ויותר פופולריים ומתוך הבנה שיש צורך להציע היצע רחב כמה שיותר לסוגי מתאמנים שונים, חדרי כושר שונים החלו להציע חוגים משלל סוגים. בין אם מדובר בחדר הכושר השכונתי שלכם, או ברשתות כמו למשל הולמס פלייס או גרייט שייפ, היצע החוגים יכול להיות רלוונטי מאוד עבור מתאמנים רבים. יתרה מכך, מלבד העובדה שחוגים שונים, כגון יוגה ופילאטיס יכולים להתאים לאוכלוסיות שונות כמו נשים בהיריון למשל, הם גם נחשבים לאימונים מצויינים לחיזוק של שרירי ליבה וכן במהלך שלבים שונים בחיים. כך, ככל שחדר הכושר אליו אתם הולכים מציע יותר חוגים כך תוכלו לדעת שיש לכם את היכולת לגוון את שגרת האימונים שלכם שלפעמים יכולה להיות מעט מעיקה ומשעממת.
חוגי חדר כושר
חוגים בחדר כושר
  • מאמנים – אין הרבה תחליפים למישהו שרואה אתכם ויודע להתאים את האימון לצרכים המדוייקים שלכם. לכן, כאשר אתם בוחרים חדר כושר חשוב מאוד לשים לב לאיכות המאמנים בחדר הכושר שלכם.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *